måndag 7 december 2009

Duvet rose tunic dark red

Idag kom det ett litet paket till mig. Jag var lite orolig efter att ha läst bla a Binas inlägg om # 220 Duvet rose tunic dark red, men jag tycker faktiskt om den. Den är lite som ett tält och då trivs jag utmärkt. Stor och rymlig med festliga fickor på sidorna. Funderar på om man kanske skulle kunna sy upp några av de fransiga kanterna. Jag tror iallafall att det blir en skön sommarblus, fast jag skulle nog ha passat bättre i blått.

Klänningen, #222 Duvet Rose Dress, är jag fortfarande tveksam till. Bomullstyget var otroligt skönt och jag hade ingen lust att ta av mig den. Men det är just skärningen fram runt magen som jag har lite svårt för. Kanske man skulle tänka mindre på det om den var rutig???

1 kommentar:

  1. Ooohh vilka små sötnosar!! :D En sådan liten goding hade jag heller inte sagt nej till :D

    SvaraRadera