lördag 27 mars 2010

Molly-träff

Idag äger den omtalade Odd Molly träffen rum i vår huvudstad. Många förväntansfulla och välklädda damer ska mötas och prata mollysar och bara njuta av att träffa likasinnade. Det hade varit otroligt roligt å få vara med. Bara att få åka till Stockholm hade varit jättekul, det var rätt länge sen sist. Men den här gången är det inte riktigt läge att ge sig ut på äventyr så jag hoppas att jag får vara med någon gång i framtiden istället.

Jag längtar efter våren och har försökt pigga upp bloggen lite. Jo, den blev lite för smal men det kan va skönt med lite förändring ibland. Får väl försöka hitta nåt lite lungnare nästa gång.

Odd Mollys sommarkollektion har precis börjat komma till webshopparna, men utanför mitt fönster så snöar det igen. Man drömmer om vår och gröna gräsmattor men det verkar som om vädrets makter spelar oss ett spratt. Idag känns sommaren längre bort än någonsin.

2 kommentarer:

  1. Jag är int eheller i Stockholm idag... tyvärr...
    Din blogg blev ju superduperfin!!! Man blir så härligt sommarglad av den! Precis vad man behöver i dagens ösregn. Så please behåll den såhär!
    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  2. Men eller hur? Var i allsin dar har våren tagit vägen? Här i ödemarken är det full full vinter, med allt vad det innebär.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera