torsdag 25 mars 2010

Blues skirt

Nu äntligen har jag fått hem min hett efterlängtade blues skirt (3). Jag lyckades ju missa alla släppen när vårkollektionen kom, men till slut hittade jag rätt storlek hos en liten och för mig tidigare okänd webshop med fri frakt. Ni hade så rätt alla Molly-bloggare som höjt den lilla jeanskjolen till skyarna. Den levde verkligen upp till mina förväntningarna och jag ser fram emot att få ha den en varm sommardag med bara ben och sommarskor. Gillar särskilt det lilla hjärtat i nitar som även finns på jeansjackan och att tyget är så sagolikt mjukt.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är den fin och kommer bli flitigt använd både till sommaren men även höst och vinter. Vilken tur att du lyckades hitta en i rätt storlek!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Oh, jag vill också ha en sån!!!
    Men hittar ingen!!!
    Vilken webshop hittade du den i???

    Mvh Madde

    SvaraRadera