tisdag 30 mars 2010

Indy dress

Idag skiner solen och dagens Molly är min indy dress i multi (4). Det är otroligt mycket tyg i klänningen och själva kjolen är i dubbelt tyg. Den har även fickor i sidorna. Det enda jag saknar från kjolen i samma serie är de härliga små silverpärlorna som hänger ner. Tycker dom kunde suttit på klänningen oxå. Nu när solen tittar fram på dagarna så kan jag börja använda min lotta lotta long coat.


Till sist två bilder på min minsta lilla solstråle, Nikolina, som förgyller mitt liv och sprider sån otrolig glädje och lycka omkring sig. Hon har på sig en rosarutig blus från polarn o pyret och byxor i samma färg.


3 kommentarer:

  1. Otroligt snygg och ovanlig klänning. Jag köpte kjolen efter att ha sett bilder hos dig och nu blir jag ju sugen på klänningen också :-) Har du köpt den i butik eller på nätet? Jag älskar verkligen Odd Mollys klänningar som har mycke tyg och tyngd. Det ska kännas när man har de på sig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbaring du har hemma i din dotter :0)

    Så snygg du är i Lotta lotta, hur är den i storleken?

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Jag skickade efter klänningen från Orangebag på deras rea. Vet inte om jag sett den någon annanstans i den färgen. Jo, det är häftigt att den är så tung.

    Lottan är väl rätt normal i storlek. Jag har en 4:a så att jag ska rymma lite extra under eftersom den är rätt tunn. Har i och för sig inte provat någon trea så jag vet inte hur mycket som skiljer. Det är gummiband bak i ryggen så den är rätt flexibel.

    SvaraRadera