torsdag 19 november 2009

Odd Molly & Polarn o Pyret

Lika mycket som jag uppskattar Odd Mollys kläder på vuxna så gillar jag Polarn o Pyrets kläder till barnen. POP´s kläder går oftast att tvätta i 60C och håller överlag hög kvalité . Dessutom så är de så klassiska och härliga i färg och design att jag många gånger önskat att de haft kläder även till vuxna. Då menar jag inte kläder för vuxna i allmänhet utan helst likadan tyger och modeller som till barnen.

Jag kan inte låta bli att klä stora- och lillasyster i samma kläder om det är möjligt. Det är extra gulligt eftersom det är så pass stor åldersskillnad på dem. Storasyster har dock största storleken nu så det är nog inte så lång tid kvar som hon kan ha POP´s kläder och det känns lite vemodigt. Sedan vet jag då inte alls var vi ska köpa kläder till henne, men det är ett senare problem.

Jag har förresten
# 851 seven species blouse i chalk
# 854 overlap skirt

6 kommentarer:

  1. Va fin du och flickorna är!!! Älskar din kombo!! Ha en trevlig lördagkväll!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Föresten, måste gratta dig till din fina bloggdesign än en gång, nu är det ganska många ODD MOLLY bloggar som har samma designer (Itkuppilli)....hihihi, tänk om hon visste detta....
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Meeen vilka sötnosar!!! Din lilla med tofsar jag döör! Hur sjutton får du henne till att låta dem sitta kvar? Jag och Miriam har viljornas kamp varje gång jag ens närmar mig med gummiband eller klämmor och hon vinner... varje gång..

    SvaraRadera
  4. Naaw sötfisen :D En storasyster hade varit bra.. ahah får övertala Isak att ha papiljotter här någon dag ;)

    SvaraRadera
  5. Åh vad jag gillar den blusen! Jag fick reklamera min då den var alldeles knasig i brodyren och det fanns inga nya att tillgå.

    SvaraRadera