fredag 8 januari 2010

Sidesaddle dress


Den andra klänningen som jag valde mellan häromdagen var nr 53 sidesaddledress i chalk.
(Odd Mollys produktbilder)

Jag blev så imponerad när jag såg sidesaddle dress på malenami och oddmollyholics bloggar. Klänningen var mycket snyggare på dem än jag hade trott när jag såg produktbilderna. Jag håller med er som skrivit om Odd Mollys dåliga val av modeller. Många av dem bidrar verkligen inte till att sälja kläderna. Det man vill se är ju en vacker kvinna som t ex malenami. Jag tycker Odd Molly ska hyra in henne som modell och ta lite såna där vackra snurrbilder som verkligen visar upp det bästa av kläderna.



Jag har inte hittat något sånt där brett hm-bälte som en del rekommenderat och är faktiskt lite osäker på om det skulle passa mig. Jag tycker det är ganska skönt när klänningarna inte följer kroppen utan lämnar lite över till fantasin. Klänningen är iallafall sagolikt mjuk och skön och känns festlig men kanske lite väl snäll. Indiskas svarta tyllkjol och en spoiler tank i rose under.

7 kommentarer:

  1. Den sitter helt suveränt på dig! Den är verkligen så mycket finare på dina bilder än produktbilden, precis som du säger. Alla lager.. awww *dåndimp*

    Trevlig helg!
    //Bina

    SvaraRadera
  2. Du är så vacker i din klänning, lika vacker som de andra damerna i sina.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Tack, vad gulliga ni är!!!
    Trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen super fin i kläningen!

    Kram

    SvaraRadera
  5. ooohhhhhh!!! Såååå fint! Verkligen MYCKET snyggare på än på produktbilderna!!

    SvaraRadera
  6. Jag är helt tokig i min nya Sidesaddle! Jag trodde aldrig att den skulle vara så mjuk och skön som den var. Du är tokigt snygg i din klänning!
    Jag länkar till dig från min blogg, hoppas det är ok!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack så hjärtans för de uppmuntrande orden Regina Ros!:) Klänningen är verkligen en pärla och snyggtuff med allt härligt tyll;)

    Knus, Malenami

    SvaraRadera