söndag 31 januari 2010

Native skirt

Jag klickade hem min Native skirt (nr 41, almost black) så fort den kom på rean. Mycket tack vare Molly Dollys inspirerande kombination native skirt + voile short dress i rött. Den kombinationen har jag haft mycket glädje av...

Jag ju störtkär i min Fonda dress även om jag som sagt inte passar i den. Dagens kombination med native skirten tycker jag iallafall blev ett litet lyft jämfört med mjukisbyxorna.



Min underbara mor tycker att kjolen är hemsk eftersom den baktill påminner henne om en sån där ankstjärt som finns på strumpbyxor och trosor till bebisflickor. Jag kan väl i och för sig hålla med henne om det, men jag tycker samtidigt att det är kul att OM gör oväntade udda saker.


Kjolen är precis som min indy skirt något för stor och jag skulle nog ha bytt till en 3:a om jag hade köpt den i en vanlig butik här i stan. Nu var alla mindre storlekar redan slut innan jag ens hade fått hem kjolen.

4 kommentarer: