fredag 10 september 2010

Någon som provat Odd Molly jeansen?

Odd Mollys nya jeans för hösten - 690 carrot denim - ser verkligen läckra ut på produktbilderna. Är det någon som har provat dem? Är de lika små som tidigare jeans? Jag provade jeansen som fanns typ förra hösten, men det var jättesmå och 4:an fick jag väl inte längre upp än till knäna. Lite konstigt med tanke på att just OM:s nederdelar annars brukar vara rätt stora. Kjolar och underkjolar brukar jag kunna ha 3:a på. Jag blir iallafall jättesugen på ett par, men frakten blir ju dyr om de ändå är för små.

3 kommentarer:

  1. Hej, jag har provat OM-jeansen och gillar dem inte.
    När det gäller jeans så anser jag att OM har misslyckats kapitalt, har normalt 40-42 och fick knappt på mig stl.4, dessutom var de extremt smala i benen och låg midja i kombiantion med ungefär en halvmeter för långa.
    Skärpning OM!

    SvaraRadera
  2. Tack! Då var det ju precis som jag misstänkte. Vad synd för de ser ju riktigt fina ut med alla detaljer...

    SvaraRadera
  3. Jepp - funderar fortfarande på vad för knäppgök som designat dem ???
    Modellen passar bäst en pinnsmal 20-åring än de mogna tjejer som köper deras koftor å annat.

    SvaraRadera