onsdag 3 februari 2010

Ny kjol


Tack vare Livet i byns tips om rea hos Westmans i Boden så har jag fått mig en ny kjol! Jag hade föredragit en marinblå, men det fanns inte kvar någon sådan i 4:a så det fick bli en brun. Här tillsammans med #911 Makeoutblouse i chalk. Jag har haft lite svårt för just den här blusen för tyget är lite hårt vilket leder till att den ser ostruken ut så fort man haft den på en stund. Är det ingen annan som har problem med att jackans bruna lurv luddar av sig på allt? Jag tycker även att den här jackan är mindre i storlek och har tunnare foder än den andra vinterjackan från hösten med volangkanten nertill.

Ett plagg som jag bara älskar mer ju mer jag använder den är halsduken scarfscarf. Den blir dessutom bara mjukare och goare ju mer man använder den. LOVE!!!

4 kommentarer:

  1. Grattis till ett bra köp!
    Kjolen är jättefin.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fin den var och supersnyggt med dubbla spetsar i olika färger under!!!
    Har du förresten sett att din dröm-Molly finns på Tradera http://www.tradera.com/NY-Fantastiskt-fin-Odd-Molly-Klanning-Pink-stl-2-T88-NY--auktion_106184080
    Vet inte om det är rätt storlek och tyvärr är den uppe i 1725 kronor trots att den inte går ut förrän på tisdag men nu vet du i alla fall. Jag klickade precis hem en Fields of Lace white för 2100 på Tradera. Så är du lika tokig som mej så kanske ha till varje pris gäller dig också. :o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Superfin kjol, underbart med spets. Den skulee jag kunna tänka mig.

    SvaraRadera
  4. Tyvärr så behöver jag en 4:a, men tusen tack för tipset om tradera!!! Jag håller inte så bra koll där.

    SvaraRadera