lördag 10 oktober 2009

En ny värld öppnar sig

Hej!
Vad spännande! Nu har jag suttit och tittat på en massa fina bloggar och funderat på hur det hela fungerar. Jag tillhör den där generationen som inte riktigt fick någon datautbildning i skolan, eller rättare sagt utveckligen har gått framåt sedan jag hade maskinskrivning på schemat.

Jag har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska fokusera på men det kommer väl med tiden. Bloggarna jag själv brukar besöka handlar mest om Odd Molly, heminredning eller katter så jag antar att det speglar även mina intressen.

Ska man skriva för att roa andra eller för att bearbeta det man går igenom i livet? Ska jag ägna mig åt mina svansar eller mina barn? Det får väl komma med tiden. Hur som helst så hamnar jag alltid vid datorn när barnen somnar och inte vid tv:n. Jag måste verkligen läsa tv tablån för att ta mig tid att se på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar