lördag 22 januari 2011

Utställning i Sundsvall


Två av "mina kattungar" bor på Åland med sin nya familj. Jag la förresten in en bild på en ung Hugo i ett tidigare inlägg och nu har jag fått två nytagna bilder på syskonen. Hugo ligger och sover i mattes dataväska medans Jenny sitter på en pussellåda. Hon ser ut att ha en härlig krage precis som sin far Charlie och häftiga tofsar på öronen. Ingen av mina honor har då sådan päls nu, de ser mest ut som korthårskatter. Det är bara Charlie som vill gå ut nu på vintern när det är kallt, de andra störtvägrar. Tack för bilderna Stella!

Utställningssäsongen har premiär i helgen i Sundsvall där det är stor jubileumsutställning på Stora berget. Hotell och utställning i samma lokaler är guld värt när man ska resa en bit. Jag hade självklart bokat hotellrum i god tid men tyvärr så blev det ju ändrade planer när Dennis dog. Men jag önskar att jag också hade fått vara med idag för det är ju sååå kul med kattutställningar. Lycka till alla kattägare och så håller vi tummar och tassar för att det blir många skogisar i panelen!!!

1 kommentar:

  1. igen..Vilken vacker liten tjej, Jenny, så sööt. Hoppas att Du snart kan vara med igen på utställningar!//Carola

    SvaraRadera