lördag 3 december 2011

Mitt inlägg gav resultat!

Mitt inlägg gav visst resultat - Neo har äntligen fått en familj! Om allt går bra på veterinärbesiktningen på måndag så ska han få flytta till Tavelsjö. Matte fick lite ont i hjärtat ett tag men jag sa att hon har ju oss andra kvar ett tag till. Jag hoppas vi kan fortsätta träffas ibland nu när han inte ska flytta så långt härifrån. Om nu inte jag får för mig att jag själv ska flytta långt härifrån istället. Just nu trivs jag ganska bra här hemma men man vet ju aldrig vad som kan dyka upp. / Puss Viktor

S* Förtrolighetens Lilly Laktrits (Till Salu)

S* Förtrolighetens Neo Nougat (reserverad)

Lilly

Neo





Lilly

Och sist så klart en bild på mig: S* Förtrolighetens Viktor Vanilj
Jag är också officiellt till salu, men matte säger att jag aldrig får flytta hemifrån. Matte säger att jag är världens gulligaste katt fast hon är ju i och för sig rätt partisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar