måndag 18 oktober 2010

Quicktip tunic och strykjärnet

Idag när jag skulle stryka min #391 quicktip tunic i light blue så råkade jag komma åt spetsen (upptill vid knapparna) som smälte och sedan smetades ut längre ner mitt fram på tröjan. Det är två prickar på strykjärn på "tvättlappen" men jag betvivlar att just spetsdelen verkligen tål det. Jag kan bara skylla mig själv för misstaget jag gjorde, men kan ju passa på att varna andra som inte heller alltid är så uppmärksamma när de stryker. Jag hittade förresten inte någon produktbild på quicktipen i ljusblått på Odd Mollys hemsida så den bilden är från minzo. Förutom mitt lilla missnöje så tröjan jättehärlig. Mjuk och skön och tillräckligt stor med jättevackra detaljer.

1 kommentar:

  1. Aj.... inte bra... Hoppas att du kanske kan använda den ändå ?
    Jag tumlar alltid mina Qouick ! Dom blir helt perfekta & behöver inte strykas alls :-)
    Åsa

    SvaraRadera